fredag 2. april 2010

SØTE SMÅ




Det finnes en mengde klær til våre søte små barn, men da jeg var på innkjøp hos designers remix i høst kunne jeg rett og slett ikke motstå fristelsen.

Charlotte Eskildsen som er designer for merket, har en fantastisk liten kolleksjon for små jenter mellom 2 og 8 år.

Plaggene er miniutgaver av noen av noen av modellene vi finner til voksne.
Det er nydelige kvaliteter og farger som ungene elsker.

Passformen er super, og plaggene tåler å bli vasket og brukt.

Min lille sofie på 4 år er i alle fall henrykt.

Ta en titt på disse modellene....

4 kommentarer:

  1. Flotte klær. Jeg har vært innom butikken din mange ganger.

    Du trenger ikke tilfeldigvis en ny ansatt? 50 % eller mer kunne jeg ha tenkt meg og en butikk med så mye fine og litt annerledes klær så må det være ett helt supert sted å jobbe..

    SvarSlett
  2. Jeg fikk en herlig svart kjole av bestemoren min fra butikken din ;D Day Birger et Mikkelsen Dress Bibi Black ;) Hun hadde visst kjøpt den på salg! Love it;) Har aldri vært innom butikken, så måtte sjekke det opp på nettet;) Høres ut som en spennende butikk! Hvordan fungerer den stylingkroken i butikken? Hva koster det for stylingveileding?;D
    http://frokenfriken.blogg.no

    SvarSlett
  3. Hei.
    Så herlig at du har fått et plagg du liker. Det er fantastisk.
    Stylingkroken fungerer slik at du kan bestille time til hår, make-up, styling, farge og fasong på klær.
    Priser fra 495 og opp.
    Kom en tur på besøk til oss da vel.
    Under Jessheimdagene kommende uke er det full fart og masse happenings.

    Kanskje vi sees.
    Marianne

    SvarSlett
  4. Man vet aldri når det åpner seg en plass til fler hos oss.
    Bare sleng inn en søknad, så har vi deg i arkivet

    SvarSlett